با روادیدِ شینگن میشه سوئیس رفت؟
نوشته شده توسط : mgh


با روادیدِ شینگن میشه سوئیس رفت؟
آری. با روادیدِ شینگن میتوانید خیر صرفا به میهن سوئیس بلکه به بقیه کشورهای عضو مهاجرت به قبرس شمالی  شینگن مهاجرت فرمایید.

تمکن مالی برای روادیدِ توریستی سوئیس چقدر میباشد؟
معمولا واحد سنجش تمکن مالی به هدف ها هجرت، دوران مجال مهاجرت بستگی داراست. همینطور داشتن یا این که نداشتن دعوتنامه نیز در این باره ملاک انتخاب کننده‌ای به حساب می‌آید.

اخذ روادیدِ توریستی سوئیس چه مقدار ارتفاع می کشد؟
مجال پردازش روادیدِ توریستی سوئیس در حالت معمولی ممکن میباشد میان 15 تا 21 روز کاری ارتفاع بکشد. در شکل وجود اختلال ممکن میباشد تا 30 روز نیز فرصت پیروز شود.

آیا در هنگام دریافت روادیدِ شینگن سوئیس شخصا می بایست برای گفت‌و‌گو حضور پیدا کنم؟
آری، برای ارائه و نظارت مدارک ارائه گردیده و جاری ساختن پروسه بیومتریک مثل انگشت‌نگاری می بایست شخصا در سفارت برای کمپانی در رای زنی حضور داشته باشید.

آیا می‌قدرت روادیدِ توریستی شینگن را تمدید کرد؟
در بعضا از موردها خاص و کم این قابلیت و امکان وجود دارااست ولی می بایست دلایل و مدارک قانع کننده باشد. در‌صورتی‌که شخصی سوای هیچ استدلال موجهی درخواست تمدید روادیدِ خویش را داشته باشد، ضمن رد درخواست منجر تولید سوابق منفی برای خویش می گردد.

در شکل ریجکت شدن روادید دیگر قابلیت و امکان اخذ روادیدِ شینگن نیست؟
در‌حالتی که که با درخواست روادیدِ شینگن موافقت نشود، می‌اقتدار مجدد درخواست روادید را فرستاد و خطاها و نواقص مدارک را برطرف کرد.

آیا اخذ روادیدِ توریستی سوئیس تضمینی میباشد؟
خیر صرفا روادیدِ توریستی سوئیس بلکه اخذ هیچ ویزایی تضمینی وجود ندارد و متاسفانه بعضا اشخاص و شرکتهای با غرض کلاهبرداری مبادرت به تبلیغاتی با تیتر روادیدِ تضمینی می‌کنند.

تور کوش آداسی
به کار گیری از تورهای کوش آداسی، شایسته ترین و ارزان‌ترین منش برای هجرت بدین شهر میباشد. تاکسی‌های مسافرتی متعددی سرویس ها تور کوش آداسی را ارائه می‌نمایند و هریک بها های گوناگونی برای سرویس ها خویش در لحاظ گرفته‌اند. همین قضیه سبب میشود که مسافرین در هنگام تصمیم گیری برای خرید تور مطلوب کوش آداسی مبتلا اختلال شوند. به همین استدلال در‌این نوشته ی علمی قرار میباشد توضیحات جامعی درباره تورهای کوش آداسی و دلایل تاثیرگذار بر ارزش آن ارائه نماییم تا درخواست کنندگان تور کوش آداسی بتوانند با دوراندیشی بیشتری نسبت به گزینش تور مطلوب و مهاجرت به کوش آداسی مبادرت کنند.

از طرف دیگر قصد داریم شما‌را با جاذبه های توریستی کوش آداسی و شایسته ترین هتل های کوش آداسی آشنا کنیم و با مقایسه تور آنتالیا و تور کوش آداسی به تصمیم عالی شما برای گزینش تور مطلوب یاری کنیم. اگاهی از این موضوعات و همینطور استحضار از طرز مسافرت به کوش آداسی به شما یاری خواهد کرد که به وسیله توصیه تور خیلی ارزان کوش آداسی برخی از ماشین کرایه ای ها فریب نخورید و بدانید که در یک تور مطلوب کوش آداسی می بایست در پی چه خدماتی باشید.

معنا کوش آداسی چیست؟
اکثری از عده ای که از روش تبلیغات با اسم تور کوش آداسی آشنا گردیده اند، در مرحله اولیه دو پرسش ذهن آنها‌را درگیر نموده است. مفهوم اسم کوش آداسی چیست؟ و کوشی آداسی کجاست؟ در پاسخ این پرسش بایستی بگوییم که واژه کوش در ترکی به معنای پرنده میباشد و واژه آدا نیز به معنای جزیره میباشد. به این ترتیب کوش آداسی به معنای جزیره طیوران و بعضا حتی به آن جزیره کبوتر نیز می گویند. استدلال این اسم‌گذاری نیز این میباشد که در کوش آداسی جزیره‌ای بسیار خوشگل وجود دارااست که عرش آن محل عبور طیوران مهاجر میباشد. منظره این جزیره در وقت غروب آفتاب بسیار رویایی میباشد و اسم کوش آداسی نیز وام گرفته از همین منظره بسیار زیباست.

کوش آداسی کجاست ؟
کوش آداسی شهر کوچکی در غرب ترکیه میباشد که در سواحل زیبای دریای اژه قرار گرفته میباشد. کوش آداسی در جنوب شهر تبارک ازمیر و در مسافت 90 کیلومتری آن قراردارد و به این ترتیب مسافت زمینی ازمیر تا کوش آداسی حدود 1 الی 2 ساعت میباشد. شهر کوش آداسی دارنده جزیره هایی میباشد که بعضا از آنان با جزیره های یونان هم مرز می‌باشند و گاهی اوقات می توانید با مهاجرت به کوش آداسی از جزیره های سرزمین یونان نیز بازدید فرمایید.

تفاوت تور آنتالیا و تور کوش آداسی چیست ؟
در نوشته‌علمی‌ای غیروابسته به تور آنتالیا و دست اندرکاران موءثر بر بها آن پرداختیم و در آن مقاله ذکر کردیم که مقصود بیشتر گردشگران از خرید تورهای آنتالیا، تفریح در سواحل زیبای مدیترانه و استعمال از تجهیزات پارک های آبی‌رنگ و همینطور تفریحات آبی‌رنگ متنوع میباشد. در واقع یکی دلایل اساسی گزینش تورهای کوش آداسی نیز همین میباشد. براین اساس بعضا از مشتریان درباره تعیین تور آنتالیا یا این که تور کوش آداسی شک وتردید دارا‌هستند و نمی‌دانند بایستی کدامیک را گزینش نمایند. در جدول تحت مقایسه دربین تور آنتالیا و تور کوش آداسی انجام یافته میباشد که می تواند شما‌را در گزینش خوب یاری دهد.

مشخصه مقایسه

تور آنتالیا

تور کوش آداسی

جاذبه های توریسم طبیعی

حاشیه دریا مدیترانه، تفریحات آبی‌رنگ، بیشه

حاشیه دریا دریای اژه ، جزیره های تفریحی، طبیعت خوشگل و بیشه، کوه ها و غارهای قشنگ

شرایط توریسم

نامرتب و مالامال جنب و جوش

نسبت به آنتالیا خلوت خیس و ساکت خیس میباشد

پرواز بدون واسطه از طهران

با پروازهای شکاف

ندارد

هتل های عالی با سرویس ها ALL و UALL

دارااست

دارااست

جاذبه های توریسم تاریخی

جاذبه های تاریخی پاره ای دارااست

دارنده اثرها باستانی متنوع از زمان روم و یونان باستان میباشد

معیار بسط یافتگی شهر

بالا

تحت

بازه مجال هجرت از مبدا تا مقصد

4 تا 6 ساعت

4 ساعت و 30 دقیقه

بازه مجال تور

6 شب و هفت روز

6 شب و هفت روز

پرواز بی واسطه از طهران به کوش آداسی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد؟
نکته مهمی که درباره هجرت به کوش آداسی بایستی بدانید، این میباشد که پرواز بدون واسطه به کوش آداسی نیست. در‌صورتی‌که قصد به کار گیری از تورهای کوش آداسی را دارید، یک مرحله پرواز بی واسطه تا شهر ازمیر ترکیه خواهید داشت و بعد از فرود وارد شدن در فرودگاه ازمیر، بایستی به طور زمینی از شهر ازمیر تا کوش آداسی بروید. همانگونه که گفتیم مسافت زمینی ازمیر تا کوش آداسی حدود 90 کیلومتر میباشد و با دقت به شرایط هتلتان نزدیک به 1 الی دو ساعت هجرت زمینی از ازمیر تا کوش آداسی خواهید داشت.

مهاجرت هوایی تا ازمیر حدود 2 و نیم الی 3 و نیم ساعت به ارتفاع می‌انجامد و با دقت به مسافرت زمینی 1 الی دو ساعته از ازمیر تا کوشی آداسی، فرصت مجموع مهاجرت از طهران تا کوش آداسی، حدود 3 و نیم الی 5 و نیم ساعت به ارتفاع خواهد انجامید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: